-
El
-
VVS
-
Beslagsmede
-
Industri
Det nye digitale medlemskab i TEKNIQ er en reaktion på en virkelighed, der kalder på digitale løsninger – døgnet rundt, året rundt. Se den nye kampagne-video her.
Hvad gør man, hvis varevognen pludselig er blevet tømt af tyve og kunderne venter? Man tyer til et værktøj, der for den moderne elektriker og vvs’er er lige så naturlig som en skruetrækker eller en rørtang – mobiltelefonen med internettets mange muligheder.
Hos TEKNIQ er man ikke i tvivl om, at fremtiden er digital i det tekniske erhvervsliv, derfor skal TEKNIQ's værktøjer være det samme:
- Vi tror på digitaliseringens kraft. Vi ved fra vores medlemsvirksomheder, at virkeligheden i stigende grad er digital – så det er vi også. Derfor har vi lanceret en række digitale værktøjer og et medlemskab, der er baseret på dem, siger Troels Blicher Danielsen, direktør i TEKNIQ.
Som den første erhvervsorganisation i Danmark tilbyder TEKNIQ et rent digitalt medlemskab.
I mere end 1 år - siden januar 2024 - har medlemmerne haft adgang til den digitale rådgiver KVIQ. Her kan man kan få rådgivning, mens man er på farten, har brug for hjælp i weekenden eller på helligdage – kort sagt i døgnets 24 timer, 365 dage om året.
Alt sammen for at imødekomme de virksomheder, der har et digitalt arbejdsliv. For med et digitalt medlemskab har man direkte adgang til TEKNIQ's ydelser fra telefonen eller computeren.
Det kan være mesteren, der finder ansættelseskontrakten til lærlingen på hjemmesiden. Installatøren, der dimensionerer varmepumpen via appen. Eller HR-medarbejderen, der bruger KVIQ til at få rådgivning om barselsregler – uanset om de befinder sig på byggepladsen eller på kontoret, så er TEKNIQ's digitale værktøjer lige ved hånden.