-
El
-
VVS
Kemp & Lauritzen har skiftet visuel identitet med nyt logo og nye farver. Det nye brand afspejler Kemp & Lauritzens fokus på at være langt fremme, når det gælder den bæredygtige og digitale udvikling.
Kemp & Lauritzen har igennem de seneste år taget strategiske skridt i forhold til arbejdet med bæredygtighed og digitalisering. Nu skifter virksomheden sin visuelle identitet og brand for at illustrere det fokus, der skal være med til at forme Kemp & Lauritzen flere år fremadrettet.
- Vi har igennem de senere år taget afgørende strategiske skridt i forhold til vores arbejde med bæredygtighed og digitalisering. Det betyder, at vi i dag er en moderne og formålsdrevet virksomhed, og derfor skal vi også have et moderne brand, der afspejler den forskel, vi gør for vores kunder og samfundet omkring os, siger Karen Thure, der er kommunikations-& marketingchef i Kemp & Lauritzen.
Og som fotoet viser, har den grønne omstilling været en væsentlig drivkraft i udarbejdelsen af den marketings makeover, der kommer til at kunne ses, når Kemp & Lauritzen varebiler kører forbi på vejene.
- Vores nye farver signalerer i højere grad, at vi en moderne virksomhed med et stærkt formål, der
En grøn og nødvendig retning
Hos Kemp & Lauritzen har det været afgørende ikke bare at følge samfundets udvikling inden for bæredygtighed, men også til tider at gå forrest. Og selvom en visuel identitet i sig selv ikke driver den bæredygtige udvikling over målstregen, så er det for virksomheden et vigtigt signal at sende både til omverdenen, kunder og medarbejdere.
- Store dele af samfundet går i en mere og mere bæredygtig retning. Og stadig flere mennesker vil arbejde et sted, der bidrager til en positiv forandring. Det skal være meningsfyldt at gå på arbejde. Derfor vil vi være tydelige omkring, hvilken rolle Kemp & Lauritzen har i samfundet, og det må gerne kunne ses i vores brand og høres i vores fortælling, siger Karen Thure, der uddyber:
- Og det er vigtigt for os at styrke vores medarbejderes stolthed over den virksomhed, de er en del af, og det formål, som vi i fællesskab tjener – nemlig at være med til at gøre den grønne omstilling til virkelighed.
Kemp & Lauritzen har knap 2.900 medarbejdere landet over, og er ejet af Axel Muusfeldts Fonden.
Karen Thure, Kommunikations-& marketingchef i Kemp & Lauritzen.