-
El
-
VVS
For anden gang vinder grossisten Brødrene A&O Johansen den prestigefyldte e-handelspris for deres store fokus på at have kunden i centrum.
I Danmark er det ”AO, der år efter år sætter standarden for, hvordan man bruger webshoppen og den digitale udvikling til at øge omsætningen i butikken og styrke relationerne til kunderne”.
Sådan lyder begrundelsen fra FDIH, Foreningen for Dansk Internet Handel, for, at det netop var AO Johansen, som igen i år skulle løbe med e-handelsprisen i kategorien ”Bedste omni-channel”. Det er anden gang AO Johansen vinder omni-channel-prisen – første gang var i 2016.
Kategorien handler om at få alle kanaler til at spille sammen med kunden i centrum – og det er netop, hvad grossisten går op i, fortæller en glad Stefan Funch Jensen, som er direktør for E-handel og Marketing:
- Det er jo altid dejligt at få ros, og når det er via branchens mest prestigefyldte E-handelsprisuddeling, er det ekstra sjovt. Det er et resultat af, at vi i mange år har fokuseret på kundens behov og via nye teknologier skabe sammenhæng mellem fysiske butikker og digitale kanaler.
På forkant
- Der er nok nogle, som har en opfattelse af, at håndværkere og byggebranchen ikke er specielt omstillingsparate og digitale. Men det synes jeg, at vi modbeviser ved at være på forkant i hele danske detailhandel. De her løsninger kunne ikke lykkes, hvis ikke vores kunder var parate til dem.
2. pladsen i kategorien "Bedste omni-channel-cirksomhed" gik til Brødrene Dahl.
3. pladsen gik til Sportmaster.
Se her direktør for E-handel og Markting i AO Johansen, Stefan Funch Jensen, fortæller til FDIH, hvad de gør rigtigt: