Vil du lave opgaver for det offentlige?
I samarbejder med NP Advokater afholder vi dette webinar, hvor du bliver klædt på til, hvordan du kan komme til at lave opgaver for det offentlige gennem enten håndværkerlister eller dynamiske indkøbssystemer.
Vi gennemgår, hvad håndværkerlister og dynamiske indkøbssystemer er, hvordan du bliver optaget, og hvordan du får en konkret opgave.
Der vil være fokus på de gode praktiske råd om, hvad du skal gøre eller ikke gøre, når du vil med på en håndværkerliste eller optages på et dynamisk indkøbssystem, så du er klar til at sælge til det offentlige.
Webinaret vil være målrettet dig, der gerne vil være leverandør til det offentlige på mindre opgaver, men synes det med udbud er for tidskrævende og svært.
Tilmelding
Du tilmelder dig netværket og det første møde via "Tilmeld" i boksen til højre.
Anden praktisk information
Webinaret afholdes online via Microsoft Teams. Du vil få en mail forinden med link og vejledning til, hvordan du tilgår webinaret.