Hvordan anvendes bæredygtighedsarbejdet aktivt i virksomhedens branding og markedsføring.
Mødet gennemføres i samarbejde med Autobranchen Danmark, hvis medlemmer også deltager.
På mødet bliver du klogere på juraen omkring brug af virksomhedens bæredygtighedsarbejde i markedsføringen.
Juridisk chef Abid Khan fra AutoBranchenDanmark fortæller om de krav som Forbrugerombudsmanden og Markedsføringsloven stiller til god grøn markedsføring, og giver eksempler på afgørelser fra Forbrugerombudsmanden i sager om ”greenwashing”.
Kreativ direktør og partner Christina Blak fra kommunikationsbureauet WeLovePeople giver konkrete eksempler på, hvordan virksomheder anvender bæredygtighed i markedsføringen, og giver gode råd om muligheder og faldgruber i den grønne markedsføring.
Husk at medbringe alle dine gode spørgsmål om anvendelse af bæredygtighed i markedsføringen, som du har mulighed for at stille til Abid Khan og Christina Blak.
Tilmelding
Du tilmelder dig netværket og det første møde via "Tilmeld" i boksen til højre.
Anden praktisk information
Webinaret afholdes online via Microsoft Teams. Du vil få en mail forinden med link og vejledning til, hvordan du tilgår webinaret.
Vi gør opmærksom på, at møderne optages, så de efterfølgende kan genses, hvis man skulle være forhindret i at deltage.