TEKNIQ Arbejdsgiverne inviterer til et opfølgende webinar om status på den nye bogføringslov.
Se eller gense vores seneste webinar om digital bogføring her.
Den nye bogføringslov betyder, at alle danske virksomheder fremover skal lave deres bogføring digitalt. Hvis tidsplanen holder, skal din virksomhed leve op til de nye krav fra 1. juli 2024.
Helt konkret betyder det, at din virksomhed skal registrere transaktioner i et digitalt bogføringssystem, og at din virksomhed skal opbevare registreringer og de bilag, der dokumenterer registreringerne, i et digitalt bogføringssystem.
Den 29. februar holder vi et webinar, hvor vi endnu en gang har inviteret partner og revisor Michael Mortensen samt momskonsulent Tina Kjærgaard Kranker fra Roesgaard til at holde oplæg om, hvordan din virksomhed håndterer bogføringsloven, og hvad status er på implementeringen af den. Oplægsholderne vil også svare på spørgsmål fra deltagerne.
Hvem bør deltage?
Alle TEKNIQ Arbejdsgivernes medlemmer omfattes af de nye bestemmelser. Derfor opfordrer vi alle medlemmer til at deltage – det vil sandsynligvis være mest relevant for den medarbejder, der er ansvarlig for bogholderiet.
Indhold
På webinaret giver vi jer en status på implementeringen af bogføringsloven, herunder en opdatering på følgende:
- Hvad er den aktuelle tidsplan for bogføringsloven?
- Hvilke regler er trådt i kraft?
- Hvilke regler træder snart i kraft?
- Hvad er reglerne, hvis du anvender et ikke-godkendt bogføringssystem?
Tilmelding
Webinaret er for medlemmer af TEKNIQ Arbejdsgiverne. Deltagelse er en del af TEKNIQ Arbejdsgiverne medlemskab.
Du tilmelder dig via "Tilmeld" i boksen til højre. Husk at være logget ind.
Anden praktisk information
Webinaret afholdes online via Microsoft Teams. Du vil få en mail forinden med link og vejledning til, hvordan du tilgår webinaret.
Vi gør opmærksom på, at webinaret optages!